مزایای سرور مجازی | مزیت های سرور مجازی

مزایای سرور مجازی


مزایای سرور مجازی

مزایای سرور مجازی میزبان های مشترک مانند یک ستون دومینو عمل می کنند. عملکرد یک حساب می تواند روی سایر حسابها تأثیر بگذارد. هنگام استفاده از هاست اشتراکی ، سرعت و کارایی سایت شما می تواند توسط سایر حسابهای موجود در سرور تحت تأثیر قرار گیرد.

مزایای سرور مجازی

مهم است که از خود بپرسید ، آیا می خواهید این نوع چالش ها را برای وب سایت خود بپذیرید ، به خصوص اگر مشاغل قابل توجهی دارید؟

در یک سرور مجازی ، برخلاف میزبانی مشترک ، فعالیت های ترافیکی و سایر فعالیت های حساب روی عملکرد شما تأثیر منفی نخواهد گذاشت.

سرورهای مجازی رمزگذاری شده وب ، ثبات و قابلیت اطمینان قابل توجهی بالاتر از میزبانی مشترک دارند. این سرورها کاملاً از یکدیگر جدا شده اند و تعداد کمی از اکانت ها روی هر سرور فیزیکی میزبانی می شود که امنیت ، سرعت ، کیفیت ، راندمان بالا و عملکرد بهینه را تضمین می کند.

مدیریت کامل سرور

یکی از گزینه های مهم دسترسی به سرور root و اعمال تنظیمات مورد نظر است.

با دسترسی ریشه ، شما یا سرور سرور خود کنترل کاملی بر محیط سرور خواهید داشت تا دقیقاً براساس نیازهای شما تنظیم شود. اگر به یک بسته نرم افزاری یا پورت دلخواه نیاز دارید ، می توانید به راحتی آن را روی سرور نصب و پیکربندی کنید.در وب سرور ، سرور مجازی از دو طریق مدیریت می شود: سرور مجازی مدیریت و کنترل نشده (سرور اختصاصی مجازی) ، که در حالت مدیریت شده ، مدیر وب سرور سرور شما خواهد بود و کلیه تنظیمات مورد نظر خود را روی سرور مجازی اعمال می کند. این ویژگی با ارزش است زیرا به شما نیاز خواهد داشت که دانش فنی در مورد مدیریت سرور یا استخدام سرور سرور داشته باشید.

 افزایش بهره وری و کارایی بالا

منابع اختصاصی RAM ، CPU ، دیسک و پهنای باند به شما و بازدید کنندگان سایت اجازه می دهد تا از سرعت بالای سایت لذت ببرند و صفحات و ویژگی های آن را بارگیری کنند. جهت خرید وی پی اس ارزان حتما با شماره 09352973378 تماس حاصل فرمایید.

 انعطاف پذیری

در سرور مجازی مجاز به انتخاب سیستم عامل و نرم افزاری هستید که می خواهید روی سرور نصب کنید و همیشه می توانید منابع فردی را ارتقا دهید. یک سرور مجازی می تواند به آسانی و به سرعت منابع کم و بیش به اندازه نیاز شما اختصاص دهد.

هزینه کمتر

هزینه کمتر یک سرور مجازی کمتر از یک سرور اختصاصی و بیشتر از یک هاست مشترک است. اما با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که ارائه می دهد ، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

 

آموزش

مزیت های سرور مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *